PolishEnglishDeutsch
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
Start > Für die Einwohner > Kleinanzeigen >
  •  

    bip

  • urzad woj

  • lubuskie

  • starostwo powiatowe

  • logo EPEV

  • youtube

  • facebook

Ogłoszenia drobne
+ dodaj swoje ogłoszenie
Kierownik Apteki

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Dla naszego klienta - rozpoznawalnej, rozwijającej się sieci aptek, poszukujemy osób zainteresowanych nawiązaniem długofalowej pracy, z realną możliwością rozwoju zawodowego. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, zachęcamy do aplikowania zarówno osoby o bogatym doświadczeniu, jak kandydatów posiadających nieznaczne doświadczenie zawodowe.

Kierownik Apteki
Numer ref. WWA/KB/KA



ZADANIA:

-obsługa klientów apteki
-przyjmowanie recept i sprzedaż leków zgodnie z obowiązującymi procedurami
-przygotowywanie leków recepturowych
-monitorowanie terminów ważności leków oraz stanów magazynowych
-udzielanie informacji dotyczących działania oraz stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych
-gospodarka magazynowa
-zamawiania towarów
-dbanie o rotację

WYMAGANIA:

-min. 5 letnie doświadczenie
uprawnienia
-wykształcenie wyższe farmaceutyczne i znajomość przepisów prawa farmaceutycznego
-konsekwencja w realizacji celów i rzetelność
-samodzielność i inicjatywa w działaniu
-komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem
-odpowiedzialność i zaangażowanie

OFERUJEMY:

-stałą pracę, zatrudnienie na pełny etat
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności (zależnie od preferencji)
-atrakcyjną podstawę oraz motywujący system premiowy
-możliwość korzystania z dodatkowych benefitów
-cykliczne szkolenia miękkie i twarde
-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
-realne szanse dalszego rozwoju w strukturze firmy

CV prosimy wysyłać na adres karina.badalska@lobohr.pl

Magister Farmacji

Magister Farmacji
Numer ref. WWA/KB/MGRF


ZADANIA:

- obsługa klientów apteki
- przyjmowanie recept i sprzedaż leków zgodnie z obowiązującymi procedurami
-przygotowywanie leków recepturowych
-monitorowanie terminów ważności leków oraz stanów magazynowych
-udzielanie informacji dotyczących działania oraz stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych
-czynności przygotowujące ich w przyszłości do funkcji Kierownika Apteki; są to obszary takie jak: gospodarka magazynowa, zamawiania towarów, dbanie o rotację

WYMAGANIA:

- wykształcenie wyższe farmaceutyczne i znajomość przepisów prawa farmaceutycznego
- konsekwencja w realizacji celów i rzetelność
-zorientowanie na klienta
-samodzielność i inicjatywa w działaniu
-komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
-odpowiedzialność i zaangażowanie

OFERUJEMY:

-stałą pracę, zatrudnienie na pełny etat
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności (zależnie od preferencji)
-możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu na Kierownika Apteki, Managera Regionu, do struktur biura)
-atrakcyjną podstawę oraz motywujący system premiowy
-możliwość korzystania z dodatkowych benefitów
-cykliczne szkolenia miękkie i twarde
-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych, zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami i narzędziami pracy w aptece i zarządzania apteką

CV prosimy przesyłać na adres karina.badalska@lobohr.pl

Praca- Kostrzyn
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR.
Dla naszego klienta, firmy z branży elektronicznej poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:
GŁÓWNY OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą

Opis stanowiska
• Wykonywanie prac produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
• Planowanie i przedstawianie instrukcji roboczych Młodszym Operatorom
• Monitorowanie i kontrolowanie zgodności produkcji z instrukcjami jakościowymi
• Prowadzenie rejestru materiałów i odpadów produkcyjnych
• Informowanie przełożonego o ewentualnie powstałych odchyleniach od norm jakościowych
• Przekazywanie poleceń przełożonego innym Operatorom
• Szkolenie nowo zatrudnionych Operatorów


Wymagania
• Doświadczenie w pracy na produkcji
• Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży elektronicznej lub metalowej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność w działaniu i rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Znajomość branży elektronicznej/elektrycznej będzie dodatkowym atutem
• Gotowość do wyjazdu na szkolenie do USA

Oferujemy
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie z kapitałem międzynarodowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• Zwrot kosztów dojazdu
• Dodatkowe benefity pracownicze
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- szkolenia i kursy
• Przed rozpoczęciem pracy kompleksowe szkolenie w siedzibie firmy w USA
• Obecność i merytoryczne wsparcie doświadczonych specjalistów przy uruchamianiu produkcji w Polsce

e-mail: gorzow@ideahr.com.pl
tel. 516 382 623

Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)".
Główny Operator
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR.
Dla naszego klienta, firmy z branży elektronicznej poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:
GŁÓWNY OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą

Opis stanowiska
• Wykonywanie prac produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
• Planowanie i przedstawianie instrukcji roboczych Młodszym Operatorom
• Monitorowanie i kontrolowanie zgodności produkcji z instrukcjami jakościowymi
• Prowadzenie rejestru materiałów i odpadów produkcyjnych
• Informowanie przełożonego o ewentualnie powstałych odchyleniach od norm jakościowych
• Przekazywanie poleceń przełożonego innym Operatorom
• Szkolenie nowo zatrudnionych Operatorów


Wymagania
• Doświadczenie w pracy na produkcji
• Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży elektronicznej lub metalowej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność w działaniu i rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Znajomość branży elektronicznej/elektrycznej będzie dodatkowym atutem
• Gotowość do wyjazdu na szkolenie do USA

Oferujemy
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie z kapitałem międzynarodowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• Zwrot kosztów dojazdu
• Dodatkowe benefity pracownicze
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- szkolenia i kursy
• Przed rozpoczęciem pracy kompleksowe szkolenie w siedzibie firmy w USA
• Obecność i merytoryczne wsparcie doświadczonych specjalistów przy uruchamianiu produkcji w Polsce

Zainteresowane osoby zachęcamy do wysyłania CV na adres gorzow@ideahr.com.pl lub do kontaktu pod numerem 516 382 623

Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)".
Pracownik Magazynu

Dla naszego renomowanego Klienta, centrum logistycznego w Großbeeren koło Berlina poszukujemy od marca 2017 r:

pracowników magazynu

poszukujemy od zaraz pracowników magazynu.
- Zadania:
- komisjonowanie towaru
- pakowanie
- praca ze skanerem
- podstawy j. niemieckiego mile widziane

Profil:
- doświadczenie w pracy na magazynie
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- solidność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
- umowę o prace na niemieckich warunkach
- wszystkie świadczenia socjalne
- wynagrodzenie: 8,50 Euro brutto/godz
- praca 3 -zmianowa: nocka od niedzieli do piątku (22:00-05:30),zmiana poranna (06:00-13:30) i zmiana popołudniowa (14:00-21:30) od poniedziałku do soboty
- umowa na 120 - 130 godz. w miesiącu

aplikacja:
Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.

Kontakt:
Olympia Personaldienstleistungen Süd GmbH
Niederlassung Potsdam
Friedrich-Ebert-Str. 34
14469 Potsdam
Mail: potsdam@olympiagroup.de

KSIĘGOWY/a

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy kandydata na stanowisko
KSIĘGOWY/A
/miejsce pracy: Sulęcin, woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego
• Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
• Uzgadnianie rozrachunków oraz analiza kont księgowych
• Przygotowywanie zestawień na potrzeby przeglądu i badania sprawozdań finansowych
• Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi (klienci, urzędy)
• Wsparcie przy sporządzaniu ewidencji oraz deklaracji podatkowych VAT


WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane kierunki: rachunkowe, finansowe)
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego i podatkowego
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Zdolności analityczne i umiejętność wnikliwej oceny faktów
• Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
• Znajomość MS Exel
• Mile widziane prawo jazdy kat. B

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

KSIĘGOWA/Y

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy kandydata na stanowisko
KSIĘGOWY/A
/miejsce pracy: Sulęcin, woj. lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego
• Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
• Uzgadnianie rozrachunków oraz analiza kont księgowych
• Przygotowywanie zestawień na potrzeby przeglądu i badania sprawozdań finansowych
• Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi (klienci, urzędy)
• Wsparcie przy sporządzaniu ewidencji oraz deklaracji podatkowych VAT


WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane kierunki: rachunkowe, finansowe)
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego i podatkowego
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Zdolności analityczne i umiejętność wnikliwej oceny faktów
• Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
• Znajomość MS Exel
• Mile widziane prawo jazdy kat. B

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479
Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Chętny do Zalando

Posiadam samochód i jestem chętny dołączyć do grupy, która jeździ do pracy w Niemczech, typu Zalando. Mój nr 694327540.

Pracownik budowlany

Witam,

Poszukuję pracownika dyspozycyjnego z doświadczeniem budowlanym i posiadającego prawo jazdy kat. B. Praca przy odtwarzaniu izolacji. Firma ma siedzibę w Sulęcinie prace wykonujemy w okolicach Sulęcina jak i na terenie całej Polski w delegacjach. Stawka na początek 13 zł, więcej szczegółów udzielam telefonicznie.tel. 660 741 293

Praca

Praca stala lub dodatkowa
przedstawiciel handlowy-sprzedawca
wynagrodzenie 2tys/mc
CV ze zdjeciem prosze wysyłac na adres e-mail rmrekrutacja@wp.pl

Powered by Sigsiu.NET
powrót

Dariusz Ejchart burmistrz wita jasne

Ich begrüße Sie auf das Herzlichste auf der Internetseite der Gemeinde Sulęcin.
Ich wünsche Ihnen eine angenehme Lektüre und lade Sie zu einem Besuch unserer reizvollen Heimat – dem Sulęciner Land - ein.

Dariusz Ejchart
Bürgermeister von Sulęcin

serdecznie witam na stronie internetowej Gminy Sulęcin.

Życzę przyjemnej lektury i zapraszam do odwiedzenia urokliwej Ziemi Sulęcińskiej.