PolishEnglishDeutsch
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
  • Sulecin
Start > For the Inhabitants > Classified ads >
  •  

    bip

  • urzad woj

  • lubuskie

  • starostwo powiatowe

  • logo EPEV

  • youtube

  • facebook

Ogłoszenia drobne
+ dodaj swoje ogłoszenie
Netto - Sprzedawca

Netto - sieć osiedlowych sklepów spożywczych z łatwym dostępem do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. Jesteśmy firmą z duńskim kapitałem, działającą w Polsce od 1995 roku. Posiadamy własne nowoczesne Centra Logistyczne koło Szczecina, Wrocławia i Starogardu Gdańskiego oraz ponad 360 sklepów, zlokalizowanych w regionach północnych, zachodnich i południowych. Co roku otwieramy nowe placówki, a taki rozwój stwarza szanse zawodowe naszym obecnym i przyszłym pracownikom.
Zapraszamy kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA
w miejscowości Sulęcin


Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za:
• obsługę Klienta na sali sprzedaży oraz w kasie,
• rozliczenie powierzonej gotówki,
• wykładanie towarów,
• porządek i czystość w sali sprzedażowej i na zapleczu.


Zapraszamy do naszego zespołu osoby:
• pracowite, z chęcią do działania,
• energiczne i samodzielne,
• lubiące kontakt z ludźmi,
• chcące zacząć swoją karierę w profesjonalnym środowisku, umożliwiającym dynamiczny rozwój kariery.

Oferujemy:
• konkurencyjną pensję 2150 zł + premię uznaniową 400 zł brutto,
• zwrot kosztów dojazdu do pracy
• stabilną pracę na pełen etat,
• możliwości awansu wspartego systemem profesjonalnych szkoleń.

Osoby zainteresowanie niniejszą ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z cv na adres e-mail: sylwia.zablocka@netto.pl
Prosimy umieścić w temacie poczty numer referencyjny S/Sulęcin


Uprzejmie prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883).

Praca_Salon meblowy

Do Twoich obowiązków należałoby m.in.:
• Prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży
• Aktywna sprzedaż i obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy
• Dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru
• Planowanie kuchni z wymiarowaniem - świadczenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres email.
W przypadku ewentualnych problemów podczas aplikowania prosimy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 pod numerem: 500 110701

Oriflame - dodatkowa

Dołącz do Nas i Zarabiaj na sprzedaży kosmetyków,kupuj kosmetyki dla siebie taniej.
Możesz dorobić sobie do pensji, stypendium, kieszonkowego, możesz zdobyć doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami.
Dodatkowy program WITAMY z atrakcyjnymi nagrodami dla każdego Konsultanta.
Brak minimalnej kwoty zamówienia,
Brak kar za nie złożenie zamówienia w danym katalogu.
Odroczony termin płatności za kosmetyki- 14 dni.
Możesz budować własną grupę konsultantów i otrzymywać za to premię od 4-24% od sprzedaży w grupie !
Dodatkowa oferta - suplementy diety - Wellness by Oriflame.
Zapisując się u mnie możesz otrzymać wodę toaletową o wartości 89zł w nagrodę.

www.ori-konsultant.pl

GG 9052425, biuro@ori-konsultant.pl, tel.606638894

Formularz rejestracji:
http://www.ori-konsultant.pl/formularz-rejestracji

administrator

Poszukujemy pracownika na stanowisko administrator budynków mieszkalnych.

Zakres obowiązków:
* obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w miejscowości Sulęcin

Oferujemy:
* umowa o pracę 1/2 etatu
* stała pensja

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres prezes@arkada.org.pl lub kontakt telefoniczny 606605230.

Ajent kiosku RUCH

Zostań agentem Ruchu!
- Prowadzisz kiosk/salonik prasowy(sprzedaż, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy)
- nie potrzebujesz wkładu własnego
Z naszej strony zapewniamy:
- punkt sprzedaży (to my pokrywamy koszty jego utrzymania)
- cały towar

Oferujemy pracę na podstawie umowy agencyjnej (wymagana działalność gospodarcza - pomagamy w jej tworzeniu).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres agent@ruch.com.pl

Kierownik Apteki

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Dla naszego klienta - rozpoznawalnej, rozwijającej się sieci aptek, poszukujemy osób zainteresowanych nawiązaniem długofalowej pracy, z realną możliwością rozwoju zawodowego. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, zachęcamy do aplikowania zarówno osoby o bogatym doświadczeniu, jak kandydatów posiadających nieznaczne doświadczenie zawodowe.

Kierownik Apteki
Numer ref. WWA/KB/KA



ZADANIA:

-obsługa klientów apteki
-przyjmowanie recept i sprzedaż leków zgodnie z obowiązującymi procedurami
-przygotowywanie leków recepturowych
-monitorowanie terminów ważności leków oraz stanów magazynowych
-udzielanie informacji dotyczących działania oraz stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych
-gospodarka magazynowa
-zamawiania towarów
-dbanie o rotację

WYMAGANIA:

-min. 5 letnie doświadczenie
uprawnienia
-wykształcenie wyższe farmaceutyczne i znajomość przepisów prawa farmaceutycznego
-konsekwencja w realizacji celów i rzetelność
-samodzielność i inicjatywa w działaniu
-komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem
-odpowiedzialność i zaangażowanie

OFERUJEMY:

-stałą pracę, zatrudnienie na pełny etat
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności (zależnie od preferencji)
-atrakcyjną podstawę oraz motywujący system premiowy
-możliwość korzystania z dodatkowych benefitów
-cykliczne szkolenia miękkie i twarde
-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
-realne szanse dalszego rozwoju w strukturze firmy

CV prosimy wysyłać na adres karina.badalska@lobohr.pl

Magister Farmacji

Magister Farmacji
Numer ref. WWA/KB/MGRF


ZADANIA:

- obsługa klientów apteki
- przyjmowanie recept i sprzedaż leków zgodnie z obowiązującymi procedurami
-przygotowywanie leków recepturowych
-monitorowanie terminów ważności leków oraz stanów magazynowych
-udzielanie informacji dotyczących działania oraz stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych
-czynności przygotowujące ich w przyszłości do funkcji Kierownika Apteki; są to obszary takie jak: gospodarka magazynowa, zamawiania towarów, dbanie o rotację

WYMAGANIA:

- wykształcenie wyższe farmaceutyczne i znajomość przepisów prawa farmaceutycznego
- konsekwencja w realizacji celów i rzetelność
-zorientowanie na klienta
-samodzielność i inicjatywa w działaniu
-komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
-odpowiedzialność i zaangażowanie

OFERUJEMY:

-stałą pracę, zatrudnienie na pełny etat
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub działalności (zależnie od preferencji)
-możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu na Kierownika Apteki, Managera Regionu, do struktur biura)
-atrakcyjną podstawę oraz motywujący system premiowy
-możliwość korzystania z dodatkowych benefitów
-cykliczne szkolenia miękkie i twarde
-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych, zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami i narzędziami pracy w aptece i zarządzania apteką

CV prosimy przesyłać na adres karina.badalska@lobohr.pl

Praca- Kostrzyn
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR.
Dla naszego klienta, firmy z branży elektronicznej poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:
GŁÓWNY OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą

Opis stanowiska
• Wykonywanie prac produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
• Planowanie i przedstawianie instrukcji roboczych Młodszym Operatorom
• Monitorowanie i kontrolowanie zgodności produkcji z instrukcjami jakościowymi
• Prowadzenie rejestru materiałów i odpadów produkcyjnych
• Informowanie przełożonego o ewentualnie powstałych odchyleniach od norm jakościowych
• Przekazywanie poleceń przełożonego innym Operatorom
• Szkolenie nowo zatrudnionych Operatorów


Wymagania
• Doświadczenie w pracy na produkcji
• Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży elektronicznej lub metalowej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność w działaniu i rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Znajomość branży elektronicznej/elektrycznej będzie dodatkowym atutem
• Gotowość do wyjazdu na szkolenie do USA

Oferujemy
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie z kapitałem międzynarodowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• Zwrot kosztów dojazdu
• Dodatkowe benefity pracownicze
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- szkolenia i kursy
• Przed rozpoczęciem pracy kompleksowe szkolenie w siedzibie firmy w USA
• Obecność i merytoryczne wsparcie doświadczonych specjalistów przy uruchamianiu produkcji w Polsce

e-mail: gorzow@ideahr.com.pl
tel. 516 382 623

Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)".
Główny Operator
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR.
Dla naszego klienta, firmy z branży elektronicznej poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:
GŁÓWNY OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą

Opis stanowiska
• Wykonywanie prac produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
• Planowanie i przedstawianie instrukcji roboczych Młodszym Operatorom
• Monitorowanie i kontrolowanie zgodności produkcji z instrukcjami jakościowymi
• Prowadzenie rejestru materiałów i odpadów produkcyjnych
• Informowanie przełożonego o ewentualnie powstałych odchyleniach od norm jakościowych
• Przekazywanie poleceń przełożonego innym Operatorom
• Szkolenie nowo zatrudnionych Operatorów


Wymagania
• Doświadczenie w pracy na produkcji
• Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży elektronicznej lub metalowej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność w działaniu i rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Znajomość branży elektronicznej/elektrycznej będzie dodatkowym atutem
• Gotowość do wyjazdu na szkolenie do USA

Oferujemy
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie z kapitałem międzynarodowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• Zwrot kosztów dojazdu
• Dodatkowe benefity pracownicze
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- szkolenia i kursy
• Przed rozpoczęciem pracy kompleksowe szkolenie w siedzibie firmy w USA
• Obecność i merytoryczne wsparcie doświadczonych specjalistów przy uruchamianiu produkcji w Polsce

Zainteresowane osoby zachęcamy do wysyłania CV na adres gorzow@ideahr.com.pl lub do kontaktu pod numerem 516 382 623

Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)".
Pracownik Magazynu

Dla naszego renomowanego Klienta, centrum logistycznego w Großbeeren koło Berlina poszukujemy od marca 2017 r:

pracowników magazynu

poszukujemy od zaraz pracowników magazynu.
- Zadania:
- komisjonowanie towaru
- pakowanie
- praca ze skanerem
- podstawy j. niemieckiego mile widziane

Profil:
- doświadczenie w pracy na magazynie
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- solidność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
- umowę o prace na niemieckich warunkach
- wszystkie świadczenia socjalne
- wynagrodzenie: 8,50 Euro brutto/godz
- praca 3 -zmianowa: nocka od niedzieli do piątku (22:00-05:30),zmiana poranna (06:00-13:30) i zmiana popołudniowa (14:00-21:30) od poniedziałku do soboty
- umowa na 120 - 130 godz. w miesiącu

aplikacja:
Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.

Kontakt:
Olympia Personaldienstleistungen Süd GmbH
Niederlassung Potsdam
Friedrich-Ebert-Str. 34
14469 Potsdam
Mail: potsdam@olympiagroup.de

Powered by Sigsiu.NET
powrót

Dariusz Ejchart burmistrz wita jasne

Welcome to the Sulęcin Municipality website. I wish you pleasant reading and invite you to visit the charming Sulęcin Region.

Mayor of Sulęcin
Dariusz Ejchart

serdecznie witam na stronie internetowej Gminy Sulęcin.

Życzę przyjemnej lektury i zapraszam do odwiedzenia urokliwej Ziemi Sulęcińskiej.